در حال بارگذاری ...

بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان مهندسی

بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان مهندسی

خانم ها و آقایان لازم است بدانید داشتن مناسب ترین لپ تاپ یا تبلت در برخی موارد به یک ضرورت برای هر دانش‌آموز در سراسر جهان تبدیل شده است، بسیاری از زبان‌آموزان می‌توانند با یک لپ تاپ Chromebook ارزان که قادر به پردازش کلمات و مرور وب است، کار کنند. اما اگر در زمینه STEM (فناوری،مهندسی) مشغول به تحصیل هستید، لپ تاپ کروم بوک برای شما مناسب نیست.

همانطور که می‌دانید دانشجویان مهندسی از برنامه‌هایی مانند CAD و MATLAB استفاده می‌کنند که منابع فشرده‌ای دارند و برای اجرای بهتر، نیاز به لپ تاپ قدرتمندتری دارند. همچنین توجه داشته باشید یک نوت بوک یا کروم بوک با قیمت بیشتر لزوما مناسب نیست، برای خرید لپ تاپ دانشجویی با بودجه محدود، مهم است که عملکرد کلی لپ تاپ را نسبت به قیمت آن در نظر بگیرید.

The best laptops for engineering students 2022

یافتن این تعادل در حال حاضر دشوار است، به خصوص زمانی که ویژگی‌هایی نظیر عمر باتری خوب، وزن مناسب (قابلیت حمل) و نمایشگر را باید در نظر بگیرید. بهترین لپ تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی، لپ تاپی است که بتوانند با یک بار شارژ کردن لپ تاپ یک روز کامل مطالعه کنند، و لپ تاپ نباید آنقدر حجیم باشند که حمل آن در بین کلاس‌ها به یک کار طاقت فرسا تبدیل شوند.

خوشبختانه، ما بسیاری از لپ تاپ‌های دانش‌آموزی را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم، بنابراین می‌دانیم که کدام یک برای رشته‌های مختلف مناسب هستند. ما بهترین لپ تاپ‌ها را برای دانشجویان مهندسی اینجا جمع‌آوری کردیم، که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد. ما همچنین ابزار مقایسه خود را برای کمک به شما برای یافتن بهترین لپ تاپ مناسب‌تان ذکر کرده‌ایم.

چه چیزی یک لپ تاپ را برای دانشجویان مهندسی خاص می‌کند؟

یک لپ تاپ عالی برای دانشجویان مهندسی، دارای چند ویژگی است، برای مثال این گونه لپ تاپ‌ها باید برنامه‌های سنگین و قدرتمند را اجرا کنند. این برنامه‌ها می‌تواند نظیر یک پنجره CAD، یک سرویس نقشه برداری بزرگ و یا یک برگه بزرگ اکسل باشد که همه به طور همزمان باز و اجرا می‌شوند. به همین دلیل، لپ تاپ‌های مناسب باید دارای کارت‌های گرافیکی پیشرفته، پردازنده‌های قدرتمند و ظرفیت رم بیشتر از لپ تاپ‌های معمولی باشند. همچنین باید دارای عمر باتری خوب و وزن مناسب برای حمل باشند.

ما چگونه بهترین لپ تاپ‌ها را برای دانشجویان مهندسی انتخاب کرده‌ایم؟

بنابراین، بهترین لپ تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی دقیقا چیست؟ از آن‌جایی که احتمالا از برنامه‌های پیچیده‌ای مانند اتوکد، متلب و سالیدورک استفاده می‌کنید، برای اجرای روان و موثر آن‌ها به یک لپ تاپ با قدرت کافی نیاز دارید.

ما یک لپ تاپ با آخرین تراشه‌های core i5 یا core i7 اینتل به عنوان حداقل پردازنده و حداقل رم 16 گیگابایت توصیه می‌کنیم. بسیاری از برنامه‌هایی که دانشجویان مهندسی از آن‌ها استفاده می‌کنند (مانند برنامه‌هایی که در بالا ذکر کردیم) از نظر گرافیکی نیز فشرده هستند و کارهایی مانند مدل‌سازی سه‌بعدی و رندر ویدیو را انجام می‌دهند. این بدان معناست که داشتن یک لپ تاپ با کارت گرافیک اختصاصی، به جای یک لپ تاپ با پردازنده گرافیکی یک‌پارچه که توسط پردازنده تامین می‌شود، می‌تواند بهتر باشد. به همین دلیل است که لپ تاپ‌های گیمینگ می‌توانند به عنوان گزینه‌های ایده‌آل برای دانشجویان مهندسی باشند، زیرا آن‌ها چنین فضای گرافیکی را برای اجرا بازی‌ها ارائه می‌کنند.

The best laptops for engineering students 2022

صفحه نمایش بزرگ با وضوح خوب نیز به دانشجویان توصیه می‌شود، اما این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. هرچه نمایشگر لپ تاپ شما بزرگ‌تر باشد، اطلاعات بیشتری می‌تواند به طور همزمان روی آن نمایش داده شود؛ اما به یاد داشته باشید، لپ تاپ کوچک‌تر راحت‌تر درون کیف قرار می‌گیرد می‌توان آن را در طول روز حمل کرد، پس بهتر است قبل از خرید وزن و اندازه لپ تاپ را در نظر بگیرید.

1. Dell XPS 15

مشخصات فنی :

پردازنده: قابل ارتقا تا نسل دوازدهم Intel Core i9

پردازنده گرافیکی: قابل ارتقا تا Nvidia GeForce GTX 3050 Ti

رم: قابل ارتقا تا 32 گیگابایت DDR5

صفحه نمایش: 15.6 اینچ با کیفیت 3.5K و پنل OLED

حافظه: قابل ارتقا تا 2 ترابایت M.2 PCIe NVMe

نقاط قوت

- دارای کارت گرافیک RTX

- صفحه کلید و اسکرین پد عالی

- نمایشگر OLED زیبا

نقاط ضعف

- نسبتا گران است

- عمر باتری می‌تواند بهتر باشد

The best laptops for engineering students 2022

به سختی می توان انکار کرد که Dell XPS 15 نه تنها یکی از بهترین لپ تاپ های مهندسی، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های حال حاضر بازار است. اجزای قدرتمند آن در یک بدنه شیک و سبک قرار گرفته‌اند و یک صفحه نمایش درخشان و رنگارنگ با شکوه را در خود جای داده‌اند. دل با صفحه‌کلید بسیار راحت، بلندگوهای قدرتمند و اسکرین پد عریض و پاسخ‌گو، بدون شک یکی از بهترین‌هاست. گنجاندن پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti به این معنی است که XPS 15 در اجرای نرم‌افزارهای سنگین نسبت به لپ‌تاپ‌هایی که با گرافیک یکپارچه کار می‌کنند، عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

The best laptops for engineering students 2022

2. HP Victus 15

مشخصات فنی :

پردازنده: AMD Ryzen 7 5800H

پردازنده گرافیکی: قابل ارتقا تا NVIDIA GeForce GTX 3050 Ti / AMD Radeon 6500M

رم: قابل ارتقا تا 16 گیگابایت DDR4

صفحه نمایش: 15.6 اینچ با کیفیت FHD و پنل IPS LED

حافظه: قابل ارتقا تا 1 ترابایت M.2 PCIe NVMe

نقاط قوت

- مناسب برای کار و گیمینگ

- دارای عملکرد کلی خیلی خوب

نقاط ضعف

- عمر باتری متوسط

The best laptops for engineering students 2022

ممکن است این لپ‌تاپ به‌عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ به بازار عرضه شود، اما طراحی ساده HP Victus 15 و مجهز به پردازنده گرافیکی RTX، آن را برای هر دانشجوی مهندسی که به‌ صورت گرافیکی کار می‌کند، به گزینه‌ای بسیارمناسب تبدیل کرده است. همچنین به عنوان لپ‌تاپی با پردازنده گرافیکی مجزا به‌طور قابل‌توجهی قیمت مناسبی دارد. ما همچنین متوجه شدیم که سیستم گردش هوا بسیار خوبی دارد و مجهز به دو فن و یک دریچه هوای بزرگ در پایین است.

The best laptops for engineering students 2022

صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت FHD روشن و به طور کلی کیفیت ساخت قوی به این معنی است که اگرچه این لپ‌تاپ سبک‌ترین لپ‌تاپ نیست، اما به‌عنوان جایگزین دسکتاپ و ابزاری برای کار در حین حرکت، گزینه بسیار مناسبی است. همچنین با بدنه ساخته شده از پلاستیک بازیافتی و سازگار با محیط زیست، انتخاب خوبی برای افرادی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند، است.

3. (Apple MacBook Air (M2, 2022

مشخصات فنی :

پردازنده: Apple M2

پردازنده گرافیکی: GPU یک‌پارچه 8 و 16 هسته‌ای

رم: 8 گیگابایت / 16 گیگابایت

صفحه نمایش: 13.6 اینچ با کیفیت 1664×2560 پیکسل و پنل LED-backlit IPS

حافظه: 256 گیگابایت، 2 ترابایت SSD

نقاط قوت

- عمر باتری طولانی (11 ساعت)

- وزن سبک و مناسب برای حمل

- دارای سیستم خنک‌کننده بی صدا

نقاط ضعف

- به روز رسانی سخت افزار به جای طراحی جدید

The best laptops for engineering students 2022

(Apple MacBook Air (M2, 2022 نه تنها یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی است که اپل تا به حال ساخته است، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی است. اگرچه ممکن است پردازنده گرافیکی قدرتمند با کمک هوش مصنوعی نداشته باشد، اما سیلیکون خود اپل نشان دهنده رقابت جدی در فضای سبک وزن لپ تاپ است.

The best laptops for engineering students 2022

به لطف تراشه انقلابی Apple M2 عملکرد مک بوک ایر جدید بسیار بهتر شده است، که این یک دستاورد خیره کننده است. این لپ تاپ نازک و سبک که عملکرد عالی را ارائه می دهد دارای عمر باتری باورنکردنی نیز می‌باشد. این لپ‌تاپ با یک بار شارژ به راحتی بیش از 11 ساعت را مدیریت می‌کند، که می‌توانید به راحتی آن را با خود در دفتر یا خارج از منزل حمل کنید. صفحه نمایش آن فوق العاده است و صفحه کلید جدید و بهبود یافته به این معنی است که این لپ تاپ یکی از بهترین‌ها است.

4. Asus Zephyrus G14

مشخصات فنی :

پردازنده: AMD Ryzen 7 4800HS

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti / RTX 2060

رم: قابل ارتقا تا 32 گیگابایت

صفحه نمایش: 14 اینچ با کیفیت FHD و پنل IPS / 14 اینچ با کیفیت WQHD با پنل IPS

حافظه: 512 گیگابایت / 1 ترابایت M.2 NVMe PCIe 3.0

نقاط قوت

- عمر باتری طولانی

- عملکرد عالی

- طراحی نازک و سبک

نقاط ضعف

_ بدون وب کم

_ سیستم خنک‌کننده با صدای بلند

The best laptops for engineering students 2022

لپ تاپ ایسوس Zephyrus G14 ممکن است مانند یک لپ تاپ مخصوص گیمینگ طراحی شده باشد، اما ثابت کرده است که این لپ تاپ، یک لپ تاپ همه کاره است. چه در مورد اجر بازی جدی باشید و چه به یک لپ‌تاپ قدرتمند برای بهره‌وری یا تولید محتوا نیاز دارید، Zephyrus G14 عملکردی باورنکردنی، عمر باتری شگفت‌انگیز، صفحه نمایش روشن و بدنه نازک و سبکی را ارائه می‌دهد که آن را فوق‌العاده قابل حمل می‌کند.

The best laptops for engineering students 2022

به‌علاوه، به لطف پردازنده گرافیکی RTX 2060 Max-Q موجود در این لپ تاپ به یکی از بهترین گزینه‌های موجود تبدیل شده است و اگر از طرفداران AMD هستید، مطمئناً از پردازنده این لپ تاپ قدردانی خواهید کرد.

5. HP Spectre x360

مشخصات فنی :

پردازنده: نسل یازدهم Intel Core i5 - i7

پردازنده گرافیکی: گرافیک یک‌پارچه Intel Iris Xe

صفحه نمایش: 13.3 اینچ با کیفیت FHD و پنل IPS / 13.3 اینچ با کیفیت 4K و پنل AMOLED

حافظه: 512 گیگابایت / 2 ترابایت SSD

نقاط قوت

- پردازنده‌های قدرتمند اینتل Whisky Lake

- عمر باتری بیشتر از 12 ساعت

- بدنه نازک، سبک و قابل حمل

- عملکرد قدرتمندتر از آن چیزی که برخی از کاربران نیاز دارند

نقاط ضعف

_ سیستم خنک‌کننده با صدای بلند

The best laptops for engineering students 2022

لپ‌تاپ 2 در 1 HP Spectre x360 با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core و گرافیک Intel Iris Xe بسیار بهبود یافته است و به این معنی است که این لپ تاپ در بالای لیست بهترین لپ تاپ های ما برای برنامه نویسان قرار دارد.

The best laptops for engineering students 2022

در طول آزمایش‌هایمان، متوجه شدیم که این لپ‌تاپ دارای عمر باتری فوق‌العاده‌ طولانی است، به این معنی که شما یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود و یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی را در اختیار خواهید داشت.

6. Google Pixelbook Go

مشخصات فنی :

پردازنده: Intel Core i7

پردازنده گرافیکی: گرافیک یک‌پارچه Intel UHD

رم: قابل ارتقا تا 16 گیگابایت DDR4

حافظه: قابل ارتقا تا 256 گیگابایت M.2 PCIe NVMe SSD

نقاط قوت

- عمر باتری 11 ساعت

- صفحه کلید شگفت انگیز

- بهترین کروم بوک

نقاط ضعف

- دارای سیستم عامل کروم

- بدون ورود بیومتریک

The best laptops for engineering students 2022

Google Pixelbook Go بهترین کروم‌بوکی است که می‌توان در حال حاضر بدون هزینه زیادی خرید کرد و یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای دانشجویان مهندسی است.

Pixelbook Go با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به مدل قبلی خود، همچنان بسیاری از ویژگی‌های ممتاز Pixelbook اصلی را دارد، از جمله عمر باتری شگفت‌انگیز و یکی از بهترین و بی‌صداترین صفحه‌کلیدهایی که ما در لپ‌تاپ استفاده کرده‌ایم. مطمئناً از ویندوز 10 استفاده نمی‌کند، در عوض سیستم عامل کروم را اجرا می‌کند، اما می‌توانید سیستم عامل لینوکس را روی این لپ تاپ نیز نصب کنید و آن را به لپ‌تاپ بهتری تبدیل کنید. این دستگاه دارای برخی مشخصات چشمگیر برای Chromebook است که تضمین می کند سیستم عامل Chrome به طور مثبت در این دستگاه کار می‌کند و عملکرد کلی و حجم کاری آن را با بسیاری از لپ تاپ ها و مک بوک های ویندوزی گران قیمت تر می کند. یکی از نکات کلیدی که در اینجا باید در نظر گرفت، عدم وجود گرافیک مجزا است، به این معنی که اجرای نرم‌افزارهای شتاب‌دهنده GPU ممکن است طولانی‌تر باشد.

The best laptops for engineering students 2022

7. Microsoft Surface Laptop 4

مشخصات فنی :

پردازنده: Intel Core i7

پردازنده گرافیکی: گرافیک یک‌پارچه Intel Iris Xe

رم: قابل ارتقا تا 32 گیگابایت LPDDR4x

صفحه نمایش: 15 اینچ با کیفیت 1664×2496 پیکسل

حافظه: قابل ارتقا 1 ترابایت SSD

نقاط قوت

- سبک و راحت برای حمل

- صفحه نمایش عالی

نقاط ضعف

- گران قیمت

- پورت‌های کم

The best laptops for engineering students 2022

سرفیس یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال انجام طیف وسیعی از کارها، از طراحی گرفته تا تولید محتوا هستند، شاید بهترین دستگاه سرفیس 4 باشد که مایکروسافت تا به حال تولید کرده است و در طیف وسیعی از پیکربندی ها مناسب هر دانش آموزی است. شما می‌توانید بین صفحه نمایش 13.5 یا 15 اینچی بنا به اولویت خود یکی را انتخاب کنید.

The best laptops for engineering students 2022

Surface Laptop 4 به طور کلی یک محصول دوست داشتنی است. صفحه‌کلید و اسکرین پد پاسخ‌گو هستند و صفحه‌نمایش لمسی از Surface Pen پشتیبانی می‌کند. تنها انتقاد واقعی ما کمبود نسبی پورت های فیزیکی است، تنها با یک USB-C و یک USB-A تجهیز شده است.

8. Dell XPS 17

مشخصات فنی :

پردازنده: قابل ارتقا تا نسل دوازدهم Intel Core i9

پردازنده گرافیکی: قابل ارتقا تا NVIDIA GeForce RTX 3060

رم: قابل ارتقا تا 64 گیگابایت

صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی 17 اینچ با کیفیت UHD+ و پنل InfinityEdge

حافظه: قابل ارتقا تا 2 ترابایت M.2 PCIe NVMe

نقاط قوت

- دارای صفحه نمایش بزرگ و روشن

- عمر باتری طولانی

- پردازنده با عملکرد قدرتمند

نقاط ضعف

- تا حدودی گران قیمت

- ابعاد بزرگ و تقریبا سخت در حمل کردن

The best laptops for engineering students 2022

برای یک لپ‌تاپ 17 اینچی، Dell XPS 17 به‌طور چشمگیری طراحی نازک و سبکی دارد، به‌ویژه وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که دارای مشخصات قدرتمندی برای عملکرد درجه یک مورد نیاز دانشجویان مهندسی است.اگر به دنبال یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ هستید، این لپ تاپ گزینه مورد نیاز شما است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 17 اینچی با کیفیت‌های +FHD و UHD+، عمر باتری فوق العاده‌ای است که تمام روز را برای شما دوام می‌آورد و طراحی به طور کلی فوق العاده در کنار هر چیز دیگری دارد. مدل 2022 این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی RTX 3050 یا 3060 به همراه پردازنده نسل دوازدهم اینتل است که عملکرد سریعی را ارائه می‌دهد.

The best laptops for engineering students 2022

10. Razer Blade 15

مشخصات فنی :

پردازنده: قابل ارتقا تا نسل دوازدهم Intel Core i9

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti

رم: قابل ارتقا تا 32 گیگابایت DDR5

صفحه نمایش: 15.6 اینچ با کیفیت 4K

حافظه: قابل ارتقا تا 1 ترابایت M.2 PCIe NVMe SSD

نقاط قوت

- سخت افزار قدرتمند

- طراحی محکم و شیک

- صفحه نمایش شگفت انگیز

نقاط ضعف

- گران قیمت

The best laptops for engineering students 2022

اگر قیمت آن برای شما مهم نیست یا فقط یک لپ تاپ گیمینگ شگفت انگیز می‌خواهید که بتوانید از آن برای اجرای اتوکد در کنار هم استفاده کنید، پس انتخاب Razer Blade 15 یک انتخاب عالی است.

Blade 15 به کارت گرافیک قدرتمند سری RTX 3000، حافظه DDR5 و پردازنده نسل دوازدهم Alder Lake Intel مجهز شده است. البته، طراحی نمادین Razer Blade در طول سال‌ها تغییر چندانی نکرده است. بدنه بیرونی از آلومینیوم بادوام، با صفحه نمایش شیشه ای دقیق و صفحه کلید RGB با نور ملایم طراحی شده است. صفحه نمایش نیز عالی است، با رزولوشن‌های مختلف تا یک پنل باشکوه 4K با نرخ تازه سازی 144 هرتز و 100٪ طیف رنگی DCI-P3.

The best laptops for engineering students 2022

نویسنده : نسرین توانا

نسرین تواناعلمی مدیر اجرایی مشهدکالا، فارغ التحصیل مهندسی متالورژی و علاقمند به حوزه روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ است و به تازگی به واسطه زمینه فعالیت فروشگاه اینترنتی مشهدکالا به آی تی و تکنولوژی نیز علاقمند شده است.

منبع : techradar

نظر خود را وارد نمایید.
آخرین مقالات
MSI Gaming Arena 2024: رقابت‌های جهانی Dota 2 پنج شنبه 12 مهر 1403 ساعت 10:04

مسابقات MSI Gaming Arena (MGA) 2024 یکی از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های بین‌المللی بازی Dota 2 است که توسط شرکت MSI برگزار می‌شود. این رویداد هیجان‌انگیز با شرکت تیم‌های برتر از کشورهای آسیایی مانند تایلند، ...

بهره‌وری بیشتر از لپ تاپ گیمینگ MSI: نکات و ترفندها چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 12:29

لپ تاپ‌های گیمینگ MSI به دلیل طراحی پیشرفته، عملکرد عالی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای گیمرها تبدیل شده‌اند. اما برای بهره‌وری بیشتر از لپ تاپ گیمینگ MSI و استفاده به...

بهترین تولید کننده تصاویر هوش مصنوعی: MSI AI Artist دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 12:38

نیازی نیست نگران باشید، MSI یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی رایگان به نام MSI AI Artist ارائه می‌دهد. برای استفاده از آن نیازی به اتصال به شبکه ندارید و تمامی خلقیات شما به‌صورت ایمن در دستگاه‌های خودت...

بهترین دستیار هوش مصنوعی، MSI AI Engine یکشنبه 8 مهر 1403 ساعت 16:29

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل شده است. کاربران فقط کافی است یک فرمان ساده تایپ کنند و سپس تصاویر، مقالات، موسیقی و حتی ویدیو ایجاد کنند. این قابلیت برای افرادی که در زمین...

TPM 2.0 چیست و چگونه در مادربرد خود آن را فعال کنیم؟ شنبه 7 مهر 1403 ساعت 13:35

TPM (Trusted Platform Module) یک تکنولوژی امنیتی است که به صورت یک تراشه فیزیکی بر روی مادربرد یا به عنوان یک ماژول جداگانه وجود دارد. این تراشه وظیفه دارد داده‌های مهم و حساس مانند کلیدهای رمزنگاری، ...

نرم‌افزار MSI Dragon Center شنبه 7 مهر 1403 ساعت 11:12

نرم‌افزار MSI Dragon Center یکی از قدرتمندترین ابزارها برای مدیریت و بهینه‌سازی سیستم‌های مجهز به محصولات شرکت MSI است. این نرم‌افزار امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند عملکرد ...

معرفی نرم‌افزار MSI True Color و ترفندهایی برای بهبود کیفیت تصویر چهارشنبه 4 مهر 1403 ساعت 11:07

نرم‌افزار MSI True Color یکی از بهترین ابزارها برای تنظیم کیفیت تصویر و بهینه‌سازی تجربه بصری در لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای MSI است.

رونمایی MSI از نسخه کارت گرافیک RTX 4070 SUPER Gaming World of Warcraft سه شنبه 3 مهر 1403 ساعت 12:31

MSI GeForce RTX 4070 SUPER در این نسخه ویژه، از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند NVIDIA DLSS 3.0 و Ray Tracing بهره می‌برد. این فناوری‌ها تجربه‌ی بصری بازی‌ها را به سطح جدیدی می‌رسانند و امکان نمایش جزئیات...

راهنمای جامع بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال 2024 سه شنبه 3 مهر 1403 ساعت 11:23

در سال 2024، لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قدرت پردازشی بالا و ویژگی‌های چشمگیر وارد بازار شده‌اند. هر ساله برندها سعی می‌کنند با به‌روز رسانی‌های جدید و امکانات بهتر، بهترین تجربه گیمینگ را برای کاربران فراهم...

پردازنده‌های Intel : رفع ابهام از نام‌های پیچیده محصولات Intel دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 13:26

به عنوان یکی از پیشتازان بازار پردازنده‌ها، اینتل ® مجموعه‌ای از پردازنده‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد که برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ در صنایع و کاربردهای مختلف ایده‌آل هستند.

خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس:‌قدرت بی‌نظیر برای گیمرهای حرفه ای دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 09:25

ایسوس در سال 2024 نیز مانند سال‌های قبل با ارائه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، کروم‌بوک‌ها، اولترابوک‌ها و دستگاه‌های 2 در 1، انتخاب‌های متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایس...

پردازنده‌های AMD : رفع ابهام از نام‌های پیچیده محصولات AMD پنج شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 14:53

پردازنده (CPU) قلب هر سیستم است. انتخاب اشتباه یک پردازنده AMD می‌تواند تجربه کار با ورک‌استیشن را خراب کند. بنابراین، باید قبل از خرید لپ‌تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ جدید، سیستم نام‌گذاری AMD را به خوبی د...

قدرت و پایداری در گیمینگ: راهنمای خرید لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پنج شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 11:38

با توجه به رشد سریع تکنولوژی و افزایش محبوبیت بازی‌های کامپیوتری، انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب به یک چالش مهم برای گیمرها تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی بهترین لپ تاپ‌های ...

معرفی ۳ لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و برتر - تابستان 2024 دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 10:21

خرید یک لپ تاپ گیمینگ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا بازی‌های ویدیویی نیازهای خاص و زیادی دارند. اولین و مهم‌ترین نکته این است که باید به دنبال سیستمی با پردازنده‌ی قدرتمند (CPU)، کارت گرافیک مجزا (GPU) و...

راهنمای جامع خرید لپ‌تاپ گیمینگ Lenovo: تجربه نهایی برای گیمر های حرفه ای یکشنبه 25 شهریور 1403 ساعت 15:55

قبل از اینکه مستقیماً به سراغ بررسی لپ‌تاپ‌های جدید بروید، می‌توانیم انتخاب‌ها را محدود کنیم و سیستم‌هایی را که به آن‌ها نیازی ندارید حذف کنیم. بودجه، کاربرد لپ‌تاپ و محل استفاده از آن تعیین می‌کنند ک...

لپتاپ لنوو گیمینگ 3: ترکیب بی همتای سرعت و عملکرد شنبه 24 شهریور 1403 ساعت 14:57

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مزایای لپ تاپ لنوو گیمینگ 3 خواهیم پرداخت و همچنین دلایلی که این دستگاه را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید ت...

انتخاب حرفه‌ای‌ها: لپ تاپ استوک گیمینگ با قیمت اقتصادی چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 13:55

لپ‌تاپ استوک به لپ‌تاپ‌هایی گفته می‌شود که قبلاً توسط یک کاربر دیگر استفاده شده و سپس به بازار بازگشته‌اند. این لپ‌تاپ‌ها ممکن است به دلایل مختلفی به فروشگاه بازگردانده شده باشند. از جمله دلایلی که می...

نبرد با مشکلات بی‌سیم: راهنمای جامع تشخیص و تعمیر بلوتوث و وای‌فای لپ‌تاپ‌ها سه شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 16:10

خرابی بلوتوث و وای‌فای در لپ‌تاپ‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کند. با تشخیص صحیح و تعمیر به موقع این مشکلات، می‌توان از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرد.

راهنمای جامع تعمیر هارددیسک یا اس اس دی در لپ‌تاپ‌ها دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 13:37

هارد دیسک یا SSD یکی از مهم‌ترین قطعات لپ‌تاپ است که وظیفه ذخیره‌سازی اطلاعات را بر عهده دارد. بدون این قطعه، عملاً سیستم عامل و نرم‌افزارهای مختلف نمی‌توانند اجرا شوند. علائم خراب شدن هارد دیسک یا SS...

خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
لپ تاپ
موبایل
لوازم جانبی
کامپیوتر و قطعات
لوازم اداری
کنسول و تبلت