در حال بارگذاری ...

بهترین لپ تاپ های MSI 2022

بهترین لپ تاپ های MSI 2022

خانم ها و آقایان در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های MSI که توسط سایت Laptop Mag تست شده اند، را معرفی کنیم.

MSI طیف وسیعی از لپ تاپ ها را به لحاظ سرعت، قدرت و طراحی در بازار توسعه داده است. شباهت‌های لوگوی اژدها MSI و لوگوی سازنده‌های سوپراسپرت لامبورگینی و فراری احتمالاً تصادفی نیست. لپ‌تاپ‌های MSI به دلیل اجزای قدرتمند و عملکرد فوق‌العاده‌شان شناخته می‌شوند. با ورود پردازنده‌های جدید نسل دوازدهم اینتل Alder Lake، انتظار داریم سطح قدرت و عملکرد لپ‌تاپ‌های MSI کاری جز افزایش نداشته باشد.

خرید یک لپ تاپ می تواند به سرعت تبدیل به یک تجربه فوق العاده شود.ما در اینجا لیستی از لپ‌تاپ‌های MSI را که متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف هستند، گردآوری کرده‌ایم. در این لیست کوتاه سعی کرده ایم انواع لپ تپ های MSI، از رده بالا گرفته تا دستگاه‌های تجاری 2 در 1، را بررسی کنیم.

The best MSI laptops in 2022

بهترین لپ تاپ های MSI در حال حاضر کدامند؟

بهترین لپ‌تاپ‌های MSI، سری گیمینگ هستند و MSI GE76 Raider 17 اینچی جدیدترین و بهترین پیشنهاد این سری است. این یک دستگاه فوق العاده نیرومند محاسباتی است و با ارائه قدرت پردازش باورنکردنی نسل دوازدهم اینتل Core i7 و عملکرد تنظیم کننده سرعت با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 Ti عرضه شده است. تست‌های بنچمارک ما را خرد کرد و از میانگین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ممتاز پس از تقابل با مجموعه بازی‌های سخت‌گیرانه ما سرعت گرفت. دو درایو SSD NVMe Gen 4 با سرعت رعد و برق دوگانه و نرخ تازه‌سازی پنل فوق‌العاده سریع تا ۳۶۰ هرتز را به نمایش گذاشت،این دستگاه به‌ قدری قدرتمند است که اگر قصد دارید خانه را با آن ترک کنید، ممکن است به مجوز حمل اسلحه نیاز داشته باشید.

The best MSI laptops in 2022

GS66 Stealth یک ماشین زیبا است، خوشبختانه، MSI این لپ‌تاپ گیمینگ شیک را با هر آن چیزی که برای یک تجربه بازی خوب نیاز دارید، ترکیب کرده است. جفت شدن یک CPU Core i7 نسل دهم اینتل با یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 30-series (تا یک RTX 3080 Max-Q) یک ترکیب آزمایش شده برای یک عملکرد جدی است. این لپ تاپ از هر نظرعالی است که می‌تواند انجام بازی‌های سطح بالا یا کارهای فشرده CPU/GPU را آسان کند.در ادامه به معرفی کامل لیست منتخبین میپردازیم.

1. MSI GE76 Raider

مشخصات فنی :

پردازنده مرکزی و گرافیک: Intel Core i7-12900HKGPU: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti RAM: 16GB/32GB

حافظه ذخیره سازی: SSD دو ترابایتی NVMe PCIe Gen 4 

صفحه نمایش : . 17.3 اینچی 144Hz, 1240Hz, 1240x1080

نقاط قوت

- عملکرد عالی و باور نکردنی

- صفحه کلید راحت

- سرعت انتقال سریع

- عمر باتری خوب

نقاط ضعف

- قیمت نسبتا بالا

The best MSI laptops in 2022

MSI پیشرو در ارائه لپ‌تاپ‌های گیمینگ است و در این زمینه شهرت خوبی دارد. لپ تاپ گیمینگ MSI GE76 Raider دارای شاسی آلومینیومی آنودایز شده خیره کننده است ، اگر بدنه را برداریم و داخل را بررسی کنیم ،شاهد تیم رویایی قطعات لپ تاپ گیمینگ هستیم. مهم نیست کدام قسمت را نگاه می کنید، چه پردازنده نسل دوازدهم آلدر لیک اینتل، چه پردازنده گرافیکی قدرتمند Nvidia GeForce RTX 3080 Ti یا دو SSD دو ترابایتی NVMe Gen 4، همه آنها یک هدف مشترک دارند: عملکرد باورنکردنی.

The best MSI laptops in 2022

MSI GE76 Raider نمونه ای درخشان از یک لپ تاپ پرچمدار است. تست‌های معیار ما را در یک سرعت کامل باورنکردنی شکست. سپس، زمانی که آن را در مقابل برخی از سخت‌افزارهای بازی قرار دادیم، آن سرعت را حفظ کرد و میانگین لپ‌تاپ‌های گیمینگ برتر را در گرد و غبار رها کرد. سرعت چشمگیر Raider به همین جا ختم نشد، زیرا نرخ تازه سازی سرسام آور تا 360 هرتز تضمین می کرد که هیچ فریمی از اکشن در صفحه نمایش 17.3 اینچی فوق العاده واضح از دست نخواهد رفت. Raider یک جایگزین دسکتاپ واقعی است که عملکرد فوق العاده ای را در سراسر صفحه ارائه می دهد.

2. MSI GS66 Stealth (2021)

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی و گرافیک: Intel Core i7-10850HGPU: Nvidia GeForce RTX 3060/3070/3080/3080 Max-Q، Intel UHD RAM: 16GB

حافظه و صفحه نمایش : 1TB NVMe SSD ، نمایشگر 15.6 اینچی 1080p و 240/340 هرتز

نقاط قوت

- طراحی شیک و جذاب

- عملکرد کلی و بازی خوب

- عمر باتری عالی

- سرعت انتقال سریع

نقاط ضعف

- صفحه نمایش می توانست روشن تر باشد

The best MSI laptops in 2022

این لپ‌تاپ گیمینگ شیک، جذاب، نازک و سبک با عملکرد قدرتمند در نمایش به لطف پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 و مجموعه‌ای از پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 30 Nvidia است که به RTX 3080 Max-Q مجهز شده است.

The best MSI laptops in 2022

در آزمایش مصنوعی ما، GS66 Stealth با سرعت انتقال سریع و پتانسیل چندوظیفه‌ای درخشان خود ما را هیجان زده کرد. هنگامی که نوبت به عملکرد بازی رسید، قدرت MSI ما را با نرخ فریم ثابت در تعدادی از عناوین سخت تحت تاثیر قرار داد. در حالی که بازی‌هایی که ما آزمایش کردیم به خوبی اجرا می‌شدند، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح بالا به لطف نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریع ۲۴۰ هرتز، همه چیز را بسیار روان می‌کرد.

3. MSI GE66 Raider Dragonshield

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی و گرافیک: Intel Core i9-10980HKGPU: Nvidia GeForce RTX 2070 Super Max-QRAM: 32gb 

حافظه داخلی: 1 ترابایت NVMe SSD  

صفحه نمایش: 15.6 اینچ، 300Hz1080p

نقاط قوت

- طراحی خیره کننده

- عملکرد و گرافیک عالی

- پنل 300 هرتز

نقاط ضعف

- صفحه نمایش می توانست روشن تر باشد

- قیمت نسبتا بالا

The best MSI laptops in 2022

لپ‌تاپ‌های گیمینگ، در طول سال‌ها طراحی‌های بسیار باشکوهی را تجربه کرده اند. لپ تاپ گیمینگ غول‌پیکر MSI شبیه طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ نبرد ترموپیل است، با 300 سپر متصل کننده که با افتخار در برابر انبوهی از نبردهای بی‌نظیر ایستادگی می‌کنند و واقعا باور نکردنی به نظر می رسد.

The best MSI laptops in 2022

چیزی که GE66 Raider Dragonshield در داخل دارد، واقعا چشمگیر است. لپ تاپ گیمینگ MSI که مجهز به پردازنده نسل دهم Core i9 اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2070 Super GPU است، عملکرد عالی را ارائه می دهد. به لطف صفحه نمایش 15.6 اینچی واضح با نرخ به روزرسانی فوق العاده سریع 300 هرتز، جایگزینی مناسب برای دسکتاپ می شود و جلوه های بصری برجسته ای روی صفحه نمایش ارائه می دهد.

4. MSI Prestige 14 Evo

مشخصات فنی :

پردازنده مرکزی: Intel Core i7-1185G7 GPU: Intel Iris Xe RAM: 16gb

صفحه نمایش : 14 اینچ، 1080p 

نقاط قوت

- عملکرد باشکوه

- ساخت سبک

- عمر باتری مناسب

نقاط ضعف

- طرح صفحه کلید غیر معمول

The best MSI laptops in 2022

اگر یک لپ‌تاپ در انتهای نام خود کلمه Evo را داشته باشد، معنی آن این است که مطابق با استانداردهای سطح برتر برای عمر باتری، سرعت شارژ و عملکرد توسط پلت فرم Intel Evo بررسی شده است. نام Prestige 14 Evo کاملا برازنده این سری از لپ تاپ های MSI است زیرا پردازنده‌ی مرکزی Core i7 اینتل نسل یازدهم آن عملکرد عالی را در کنار عمرباتری نزدیک به 11 ساعت ارائه می‌داد.

The best MSI laptops in 2022

پردازنده گرافیکی Iris Xe یکپارچه اینتل در کارهای تولید محتوا به شما کمک زیادی می‌کند. Prestige 14 Evo در مورد رمزگذاری ویدیوهای 4K بسیار مفید بود و برنامه‌های از پیش نصب‌شده ویرایش عکس و ویدیو نشان را داراست به همین دلیل است که MSI این دستگاه را به عنوان یک دستگاه سازنده محتوا معرفی کرده است. همچنین اینکه قابلیت حمل و کارایی MSI Prestige 14 Evo می‌تواند یک نوت بوک ایده‌آل برای ویرایشگران با نیازهای سطح متوسط باشد.

5. MSI WS66 10TMT

مشخصات فنی :

پردازنده مرکزی و گرافیک: Intel Core i7-10875H/i9-10980HK GPU: Nvidia Quadro RTX 3000، Nvidia Quadro 5000 Max-Q RAM: 16GB/32GB/64GB

ذخیره سازی: SSD 1TB NVMe

صفحه نمایش : 15.6 اینچی

نقاط قوت

- عملکرد و گرافیک فوق العاده

- عمر باتری طولانی

- دوام درجه نظامی

- طراحی براق و قابل حمل

نقاط ضعف

- قیمت نسبتا بالا

The best MSI laptops in 2022

امروزه تهیه یک لپ تاپ ورک استیشن (صنعتی ، کاری) خوب خیلی سخت نیست، اما انتخاب بهترین آن، که به لحاظ یک ایستگاه کاری خوب، بادوام، سبک و قدرتمند باشد یک چالش است. خوشبختانه MSI WS66 10TMT قدرت پردازش Core i9 اینتل درجه یک و گرافیک خیره کننده Nvidia Quadro RTX 5000 Max-Q را فراهم میکند. این دستگاه به راحتی تست های معیار ما را قبول شد و تعدادی از رقبای مستقیم خود را با نتایج برجسته خود در معرض خطر قرار داد.

یکی از نتایج ‌ویژه که در طول تست بنچمارک ، تیم فنی را شگفت زده کرد اینست که درصورت جدا شدن از سیم برق،عمر باتری فوق العاده 10+ را به نمایش گذاشت.

The best MSI laptops in 2022

همچنین گواهینامه MIL-STD 810G این دستگاه به این معنی است که می تواند طیف گسترده ای از ریزش ها و ضربه ها را بدون آسیب تحمل کند. با در نظر گرفتن قیمت این لپ‌تاپ، این اطمینان بسیار زیاد است.

6. MSI Creator Z16

مشخصات فنی :

پردازنده و گرافیک : Intel Core i9-11900H GPU: Nvidia GeForce RTX 3060 RAM: 32GB

حافظه: 2 ترابایت NVMe SSD

صفحه نمایش: 16 اینچ، صفحه نمایش لمسی120 هرتز QHD

نقاط قوت

- صفحه نمایش روشن و رنگارنگ

- عالی برای ویرایش های سنگین GPU و CPU

- عملکرد سریع

نقاط ضعف

- فاقد پورت HDMI

- RTX 3060 عملکرد را محدود می کند

The best MSI laptops in 2022

لپ‌تاپ‌های کلاس طراحی ارزان نیستند، و این به این دلیل است که به قدرت و تطبیق‌پذیری کافی برای پوشش طیف وسیعی از وظایف حرفه‌ای تولید محتوا نیاز دارند. بهترین لپ‌تاپ MSI برای کارهایی از این دست Creator Z16 است، و میتوان گفت یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ایستگاه کاری برای تولیدکنندگان محتوای سطح بالا است.

The best MSI laptops in 2022

Creator Z16 میانگین نمرات ایستگاه‌های کاری دیگر را در تست معیار ما به خوبی پاسخ داد و ثابت کرد که توانایی کار با نرم‌افزارهای فشرده CPU/GPU را دارد - چه برای ایجاد موسیقی، چه رندر سه بعدی یا ویرایش چند رسانه‌ای بسیار مناسب است. Creator Z16 همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی QHD 16 اینچی تقریباً بدون حاشیه است. MSI Creator Z16 یک لپ‌تاپ فوق‌العاده است که مملو از پتانسیل هایی است که هم از نظر عملکرد و هم به لحاظ قدرت، بهترینها را برای شما به ارمغان می اورد.

7. MSI Summit E13 Flip Evo

مشخصات فنی :

پردازنده مرکزی و رم: Intel Core i7-1185G7 GPU: Intel Iris Xe RAM: 32GB

حافظه: 1 ترابایت NVMe SSD

صفحه نمایش: 13.4 اینچ، فول اچ دی 120 هرتز

نقاط قوت

- صفحه نمایش 120 هرتزی روشن

- شاسی نازک و سبک

- عملکرد قوی

نقاط ضعف

- عمر باتری می تواند بهتر باشد

- قیمت نسبتا بالا

The best MSI laptops in 2022

لپ تاپ Summit E13 Flip برای امور تجاری و مدیریت کسب‌وکار عالی است و عملکردی قدرتمند و صفحه‌نمایش 13.4 اینچی 120 هرتزی پر جنب و جوش در فرمی نازک و سبک ارائه می‌دهد.

The best MSI laptops in 2022

MSI 2-1 مجهز به پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل و گرافیک Intel Iris Xe است و همچنین دارای 32 گیگابایت رم است. انجام چندوظیفه‌ای بسیار آسان بود، و به راحتی از تمام معیارهای ما عبور کرد. Summit E13 Flip نیز یکی دیگر از نوت بوک های MSI است که توسط پلتفرم Intel Evo مورد بررسی و تایید قرار گرفته و در انتهای نام خود برچسب Evo را به خود اختصاص داده است. این مهر تأییدی برای یک دستگاه مبتنی بر اینتل با کیفیت برتر است، و اگر به دنبال جایگزینی برای ویندوز برای MacBook Pro برای نیازهای تجاری خود هستید، این دقیقاً همان چیزی است که در MSI Summit E13 Flip Evo خواهید یافت.

نویسنده : نسرین توانا

نسرین تواناعلمی مدیر اجرایی مشهدکالا، فارغ التحصیل مهندسی متالورژی و علاقمند به حوزه روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ است و به تازگی به واسطه زمینه فعالیت فروشگاه اینترنتی مشهدکالا به آی تی و تکنولوژی نیز علاقمند شده است.

منبع : laptopmag

نظر خود را وارد نمایید.
آخرین مقالات
MSI Gaming Arena 2024: رقابت‌های جهانی Dota 2 پنج شنبه 12 مهر 1403 ساعت 10:04

مسابقات MSI Gaming Arena (MGA) 2024 یکی از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های بین‌المللی بازی Dota 2 است که توسط شرکت MSI برگزار می‌شود. این رویداد هیجان‌انگیز با شرکت تیم‌های برتر از کشورهای آسیایی مانند تایلند، ...

بهره‌وری بیشتر از لپ تاپ گیمینگ MSI: نکات و ترفندها چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 12:29

لپ تاپ‌های گیمینگ MSI به دلیل طراحی پیشرفته، عملکرد عالی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای گیمرها تبدیل شده‌اند. اما برای بهره‌وری بیشتر از لپ تاپ گیمینگ MSI و استفاده به...

بهترین تولید کننده تصاویر هوش مصنوعی: MSI AI Artist دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 12:38

نیازی نیست نگران باشید، MSI یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی رایگان به نام MSI AI Artist ارائه می‌دهد. برای استفاده از آن نیازی به اتصال به شبکه ندارید و تمامی خلقیات شما به‌صورت ایمن در دستگاه‌های خودت...

بهترین دستیار هوش مصنوعی، MSI AI Engine یکشنبه 8 مهر 1403 ساعت 16:29

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل شده است. کاربران فقط کافی است یک فرمان ساده تایپ کنند و سپس تصاویر، مقالات، موسیقی و حتی ویدیو ایجاد کنند. این قابلیت برای افرادی که در زمین...

TPM 2.0 چیست و چگونه در مادربرد خود آن را فعال کنیم؟ شنبه 7 مهر 1403 ساعت 13:35

TPM (Trusted Platform Module) یک تکنولوژی امنیتی است که به صورت یک تراشه فیزیکی بر روی مادربرد یا به عنوان یک ماژول جداگانه وجود دارد. این تراشه وظیفه دارد داده‌های مهم و حساس مانند کلیدهای رمزنگاری، ...

نرم‌افزار MSI Dragon Center شنبه 7 مهر 1403 ساعت 11:12

نرم‌افزار MSI Dragon Center یکی از قدرتمندترین ابزارها برای مدیریت و بهینه‌سازی سیستم‌های مجهز به محصولات شرکت MSI است. این نرم‌افزار امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند عملکرد ...

معرفی نرم‌افزار MSI True Color و ترفندهایی برای بهبود کیفیت تصویر چهارشنبه 4 مهر 1403 ساعت 11:07

نرم‌افزار MSI True Color یکی از بهترین ابزارها برای تنظیم کیفیت تصویر و بهینه‌سازی تجربه بصری در لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای MSI است.

رونمایی MSI از نسخه کارت گرافیک RTX 4070 SUPER Gaming World of Warcraft سه شنبه 3 مهر 1403 ساعت 12:31

MSI GeForce RTX 4070 SUPER در این نسخه ویژه، از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند NVIDIA DLSS 3.0 و Ray Tracing بهره می‌برد. این فناوری‌ها تجربه‌ی بصری بازی‌ها را به سطح جدیدی می‌رسانند و امکان نمایش جزئیات...

راهنمای جامع بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال 2024 سه شنبه 3 مهر 1403 ساعت 11:23

در سال 2024، لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قدرت پردازشی بالا و ویژگی‌های چشمگیر وارد بازار شده‌اند. هر ساله برندها سعی می‌کنند با به‌روز رسانی‌های جدید و امکانات بهتر، بهترین تجربه گیمینگ را برای کاربران فراهم...

پردازنده‌های Intel : رفع ابهام از نام‌های پیچیده محصولات Intel دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 13:26

به عنوان یکی از پیشتازان بازار پردازنده‌ها، اینتل ® مجموعه‌ای از پردازنده‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد که برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ در صنایع و کاربردهای مختلف ایده‌آل هستند.

خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس:‌قدرت بی‌نظیر برای گیمرهای حرفه ای دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 09:25

ایسوس در سال 2024 نیز مانند سال‌های قبل با ارائه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، کروم‌بوک‌ها، اولترابوک‌ها و دستگاه‌های 2 در 1، انتخاب‌های متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایس...

پردازنده‌های AMD : رفع ابهام از نام‌های پیچیده محصولات AMD پنج شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 14:53

پردازنده (CPU) قلب هر سیستم است. انتخاب اشتباه یک پردازنده AMD می‌تواند تجربه کار با ورک‌استیشن را خراب کند. بنابراین، باید قبل از خرید لپ‌تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ جدید، سیستم نام‌گذاری AMD را به خوبی د...

قدرت و پایداری در گیمینگ: راهنمای خرید لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پنج شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 11:38

با توجه به رشد سریع تکنولوژی و افزایش محبوبیت بازی‌های کامپیوتری، انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب به یک چالش مهم برای گیمرها تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی بهترین لپ تاپ‌های ...

معرفی ۳ لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و برتر - تابستان 2024 دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 10:21

خرید یک لپ تاپ گیمینگ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا بازی‌های ویدیویی نیازهای خاص و زیادی دارند. اولین و مهم‌ترین نکته این است که باید به دنبال سیستمی با پردازنده‌ی قدرتمند (CPU)، کارت گرافیک مجزا (GPU) و...

راهنمای جامع خرید لپ‌تاپ گیمینگ Lenovo: تجربه نهایی برای گیمر های حرفه ای یکشنبه 25 شهریور 1403 ساعت 15:55

قبل از اینکه مستقیماً به سراغ بررسی لپ‌تاپ‌های جدید بروید، می‌توانیم انتخاب‌ها را محدود کنیم و سیستم‌هایی را که به آن‌ها نیازی ندارید حذف کنیم. بودجه، کاربرد لپ‌تاپ و محل استفاده از آن تعیین می‌کنند ک...

لپتاپ لنوو گیمینگ 3: ترکیب بی همتای سرعت و عملکرد شنبه 24 شهریور 1403 ساعت 14:57

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مزایای لپ تاپ لنوو گیمینگ 3 خواهیم پرداخت و همچنین دلایلی که این دستگاه را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید ت...

انتخاب حرفه‌ای‌ها: لپ تاپ استوک گیمینگ با قیمت اقتصادی چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 13:55

لپ‌تاپ استوک به لپ‌تاپ‌هایی گفته می‌شود که قبلاً توسط یک کاربر دیگر استفاده شده و سپس به بازار بازگشته‌اند. این لپ‌تاپ‌ها ممکن است به دلایل مختلفی به فروشگاه بازگردانده شده باشند. از جمله دلایلی که می...

نبرد با مشکلات بی‌سیم: راهنمای جامع تشخیص و تعمیر بلوتوث و وای‌فای لپ‌تاپ‌ها سه شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 16:10

خرابی بلوتوث و وای‌فای در لپ‌تاپ‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کند. با تشخیص صحیح و تعمیر به موقع این مشکلات، می‌توان از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرد.

راهنمای جامع تعمیر هارددیسک یا اس اس دی در لپ‌تاپ‌ها دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 13:37

هارد دیسک یا SSD یکی از مهم‌ترین قطعات لپ‌تاپ است که وظیفه ذخیره‌سازی اطلاعات را بر عهده دارد. بدون این قطعه، عملاً سیستم عامل و نرم‌افزارهای مختلف نمی‌توانند اجرا شوند. علائم خراب شدن هارد دیسک یا SS...

خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
لپ تاپ
موبایل
لوازم جانبی
کامپیوتر و قطعات
لوازم اداری
کنسول و تبلت