در حال بارگذاری ...

بهترین لپ تاپ ها برای ترید

بهترین لپ تاپ ها برای ترید

خانم ها و آقایان در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های کاری را معرفی کنیم. لازم به توضیح است که 2022 شاهد دستگاه های قدرتمند و فوق العاده ای بوده که هرکدام از نظر ساختار و قدرت بی نظیر بودند.

اگر در حوزه کسب و کار فعال هستید، یا مشغول معامله در بازارهای مالی جهانی هستید، باید به فکر خرید لپ تاپ متناسب با نیازهای خود باشید.

با توجه به تعدد برندهای تولید کننده لپ تاپ و مدل های جدید، کدام را باید انتخاب کنید ؟ کدامیک مناسب شغل شماست ؟

Best Business Laptop

در این مقاله قصد داریم برخی از لپ‌تاپ‌ها که به‌طور خاص به‌عنوان لپ تاپ های تجاری تبلیغ می‌شوند، را معرفی کنیم البته احتمالا این تصمیم برای شما دشوار است اما این مقاله میتواند یک نقطه شروع باشد.

در این قسمت، 10 مورد از بهترین لپ‌تاپ‌ها را که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید، بررسی می‌کنیم که هر کدام با توجه به شاخص های معمول رتبه بندی میشوند.

1. LG Gram 17

مزایا

نمایشگر بزرگ و خیره کننده

نازک و سبک

عملکرد فوق العاده

معایب

قیمت بسیار بالا ( 1.799 دلار )

Best Business Laptop

برای بررسی نمودارهای متفاوت، شما به یک صفحه نمایش بزرگ و خارق العاده نیاز دارید که با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید ال جی گرام 17 را معرفی کنیم. در طراحی این دستگاه اوج خلاقیت به وضوح دیده میشود،به طوریکه این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ 17 اینچی (2560×1600) را در یک شاسی با ضخامت 17.8 میلی متر و وزن 1.35 کیلوگرم قرار داده است.

این دستگاه از پردازنده های نسل یازدهم اینتل، در کنار رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت SSD در مدل های رده بالا بهره می برد.از سلول 80 وات ساعتی نیز عمر باتری بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.

Best Business Laptop

ترک‌پد و بلندگوهای پایین‌تر که هر دو توسط ال‌جی بهبود یافته اند، این لپ‌تاپ را به بهترین لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش بزرگ تبدیل کرده است.

لازم به توضیح است که نسخه دیگری از این مدل با صفحه نمایش کوچکتری نیز وجود دارد که همچنان یک گزینه عالی برای یک تریدر است.

مزایا

قدرتمند با تعداد زیادی پورت

صفحه نمایش 90 هرتزی عالی

وب کم بالای صفحه نمایش

کیبورد عالی

معایب

طراحی ساده

وب کم 720p

وجود تاندربولت 4 فقط در مدل با مشخصات بالا

Best Business Laptop

MateBook 14s یکی از بهترین لپ‌تاپ هایی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید، و آن را به کاربران تجاری توصیه می‌کنیم.

این مدل یکی از معدود لپ‌تاپ‌های مصرفی است که صفحه‌نمایش 90 هرتزی دارد و باعث می‌شود همه چیز در صفحه نمایش 14.2 اینچی، 2560×1680 شفاف تر و پاسخ‌گوتر باشد. این دستگاه با تراشه‌های نسل یازدهم اینتل کار می‌کند.

صفحه‌کلید این سری از لپ تاپ های هواوی، یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید، در حالی که هواوی حتی وب‌کم را به جای واقعی خود بالای صفحه نمایش بازگردانده است. همچنین دارای عمر باتری تمام روز (برای اکثر کارها) و بلندگوهای چهارگانه، همه در یک شاسی 1.43 کیلوگرمی تعبیه شده اند. اگر به صفحه نمایش اضافی دستگاه های LG Gram نیاز ندارید، این بهترین لپ تاپ، برای ترید در سفر است.

Best Business Laptop

مزایا

عملکرد فوق العاده

عمر باتری عالی

نرم افزارهای از پیش نصب شده مفید

معایب

انتخاب پورت محدود

Best Business Laptop

انتشار تراشه M1، مک بوک ایر را از یک دستگاه ثابت روزمره به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ ها تبدیل کرد.مک بوک ایر، توسعه باورنکردنی را در حوزه عملکرد و بهره وری انرژی ارائه داده است، که باعث افزایش عمر باتری می شود.همچنین در این نسخه صفحه کلید جادویی بسیار بهبود یافته را در کنار ترک‌پد فوق‌العاده تجربه خواهید کرد.

لازم به توضیح است که نباید از طیف وسیعی از نرم افزارهایی که از قبل نصب شده یا رایگان برای دانلود در macOS هستند غافل شوید – همه چیز از Pages و Keynote گرفته تا GarageBand و iMovie بدون هزینه اضافی در آن گنجانده شده است که در این شرایط نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای نرم افزار نیست.

Best Business Laptop

4. Huawei MateBook 16s (2022)

مزایا

نمایشگر عالی

عملکرد روزانه عالی

شارژ سریع

تعداد زیادی پورت

معایب

بدونGPU مجزا

بدون اسلات کارت SD

Best Business Laptop

اگر لپ تاپ LG Gram نبود، MateBook 16s به راحتی به عنوان بهترین لپ‌تاپ بزرگ ویندوزی که می‌توانید بخرید، در نظر گرفته می شد.

استفاده از صفحه نمایش لمسی 16 اینچی با رزولوشن بالا لذت بخش است و فضای کافی در قاب باریک بالایی برای یک وب کم p1080 مناسب وجود دارد. طول عمر باتری مناسب با سرعت شارژ سریع چشمگیر ، همه و همه در یک قالب شیک و درجه یک گنجانده شده است.

اما عملکرد MateBook 16s در انجام کارهای سخت و بدون GPU مجزا محدود است، در حالی که هواوی تصمیم گرفته است با وجود فضای زیادی که برای آن وجود دارد، از یک صفحه شماره جداگانه در کنار صفحه کلید استفاده کند. در حالی که تعداد زیادی پورت وجود دارد، شما یک اسلات کارت SD را از دست می دهید.با این حال، نادیده گرفتن این مورد برای اکثر مصرف کنندگان آسان است.

Best Business Laptop

اگر به دنبال لپ تاپی مقرون به صرفه تر هستید، آخرین MateBook D16 یک جایگزین عالی است.

مزایا

طراحی خیره کننده

صفحه کلید و ترک پد چشمگیر

عملکرد بهینه

شارژ سریع 90 واتی

معایب

بدون GPU مجزا

عمر باتری پایین

بدون پورت USB-A

Best Business Laptop

هواوی لپ‌تاپ پرچم‌دار MateBook X Pro خود را دو بار در سال 2022 به‌روزرسانی کرده است، در نسخه دوم تراشه‌های جدید اینتل را اضافه نموده که در واقع میتوان گفت حرکت به سمت پردازنده‌های نسل دوازدهم حتی بدون GPU مجزا، بهبود قابل‌توجهی در عملکرد این نسخه ایجاد کرده است.

همچنین ساختار اصلی لپ تاپ کمی سبک‌تر شده است، اصلاحات ظریف در طراحی و نازک شدن آن باعث شده بهتر از همیشه به نظر برسد، خصوصا ترکیب آن با صفحه نمایش 90 هرتزی فوق العاده / صفحه کلید و ترک پد ، تجربه ی فوق العاده ای را برای شما رقم خواهد زد.

Best Business Laptop

هواوی موفق شده است امکان شارژ سریع باتری 90 واتی را برای شما فراهم کند البته عمر باتری نسبت به نسخه های قبلی کمی پایین تر است.

در مجموع، قیمت مناسب آخرین نسخه MateBook X Pro آن را به یک گزینه عالی برای تقریباً همه کاربران تجاری نموده است.

6. Samsung Galaxy Book 2 Pro

مزایا

صفحه نمایش جذاب

طراحی خیره کننده

عمر باتری فوق العاده

معایب

بدون GPU مجزا

قیمت بالا

Best Business Laptop

سامسونگ در یک طراحی بسیار هوشمندانه توانسته است تمام ویژگی‌های ممتازی که اکثر کاربران تجاری به دنبال آن هستند را در خود جای دهد.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو، شامل عملکرد عالی از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، در کنار گزینه 5G در مدل‌های سطح بالا هستند. این صفحه‌نمایش به صفحه‌نمایش 15.6 اینچی OLED با کیفیت بالا مجهز است، این در حالیست که یک صفحه ‌کلید با اندازه کامل با صفحه شماره مجزا نیز در طراحی آن تعبیه شده است.

Best Business Laptop

علیرغم اینکه لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو تنها 11.7 میلی متر ضخامت دارد، فضای انتخاب پورتها سخاوتمندانه است و USB-A و HDMI را به پورت های USB-C معمولی اضافه می کند. همچنین این دستگاه مجهز به یک وب‌کم فول اچ‌دی و بلندگوهای دوگانه برای تجربه تماس ویدیویی عالی است.

با توجه به عمر باتری عالی، لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو یک گزینه مناسب برای کاربران تجاری است که به قابلیت حمل اهمیت می دهند.

7. Microsoft Surface Pro 8

مزایا

سبک و قابل حمل

صفحه نمایش 120 هرتزی عالی

عملکرد خوب و عمر باتری

معایب

پورت محدود

کاور صفحه کلید همچنان جداگانه فروخته می شود

قیمت بالا

Best Business Laptop

وزن این تبلت تنها 891 گرم است که تقریباً از همه لپ‌تاپ‌ها سبک‌تر است.نرخ به روزرسانی 120 هرتز باعث می شود احساس ارتقای بزرگی به شما دست دهد. مایکروسافت همچنین توانسته اندازه صفحه نمایش را افزایش دهد.

اما به‌روزرسانی‌ها به همین جا ختم نمی‌شود، دوربین‌های بهتر، عمرباتری بهبود یافته و تراشه‌های اینتل نیز به روز شده است.

با این حال، این صفحه کلید است که Surface Pro 8 را به یک دستگاه تجاری واقعی تبدیل می کند. علاوه بر این، یک نقطه اختصاصی برای قلم جدید هم اضافه شده است.ترک‌پد نیز بسیار قابل استفاده‌تر شده است، اگرچه بیشتر افراد همچنان به اتصال ماوس نیاز دارند.

متأسفانه، همه اینها امکانات جانبی هستند که باید برای آنها هزینه اضافی بپردازید. در کنار قیمت اولیه بالاتر و پورت های محدود، ممکن است بخواهید قبل از اینکه Pro 8 را لپ تاپ تجاری بعدی خود قرار دهید، دوباره فکر کنید.

Best Business Laptop

8. Dell XPS 15 (2021)

مزایا

عملکرد عالی

کیبورد عالی

نمایشگر جذاب

طراحی قوی

معایب

پورت های محدود

میانگین عمر باتری متوسط

Best Business Laptop

نسخه XPS دل یکی از بهترین نسخه های لپ تاپ های تجاریست و دلیل آن هم عملکرد و کیفیت عالی درکنار قیمت مناسب است.

جدیدترین XPS 15 با ترکیبی از طراحی خیره کننده با قدرت زیاد و تراشه نسل یازدهم اینتل به بازار عرضه شده است که عملکرد عالی را در کنار پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti ارائه می دهد.

اکنون می توانید بین نمایشگرهای LCD یا OLED با رزولوشن 4k انتخاب کنید. با این حال، شما باید به نرخ تازه سازی 60 هرتز راضی باشید. پورت ها نیز محدود هستند،مگر اینکه آداپتور یا هاب وصل کنید.

خبر خوب اینست که بلندگوهای عالی و صفحه کلید عالی که آن را از اکثر لپ‌تاپ‌هایی که در حال حاضر می‌توانید بخرید متمایز می‌کند. با توجه به طراحی آن، دوام آن نیز چشمگیر است.

Best Business Laptop

اگر می توانید عمر باتری متوسط را بپذیرید،این گزینه عالی برای ترید است.

مزایا

عملکرد چشمگیر

عمر باتری عالی

پشتیبانی از قلم S-Pen

معایب

نسبتا گران است

بدون GPU اختصاصی

صفحه نمایش فاقد روشنایی است

Best Business Laptop

گلکسی بوک پرو 360 بهترین لپ تاپ 2 در 1 است که می توانید بخرید و به همان اندازه در استفاده تجاری مهارت دارد.

همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه دارای یک لولا 360 درجه است، به این معنی که می توان از آن در زاویه ای استفاده کرد که مطابق با گردش کار شما باشد. تراشه های قدرتمند نسل یازدهم اینتل عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهند، در حالی که عمر باتری 68 وات ساعت است.

S-Pen همراه به صورت مغناطیسی به پشت دستگاه متصل می شود و امکان یادداشت برداری آسان و خلق آثار هنری دیجیتال را فراهم می کند. صفحه نمایش AMOLED فول اچ دی نیز چشمگیر است، اگرچه روشنایی خاصی ندارد. این دستگاه قطعا ارزش بررسی را دارد.

Best Business Laptop

10. Microsoft Surface Laptop

مزایا

نمایشگر عالی

عمر باتری قابل توجه

معایب

طراحی قدیمی

قیمت بالا

Best Business Laptop

سری سرفیس بوک به طور سنتی در خط تولید لپ تاپ های مایکروسافت متمرکز بر کسب و کار بوده است، اما تولید آن به این معنی است که سرفیس لپ تاپ 4 برای اکثر مردم بهترین است.

این جدیدترین مدل نسبت به مدل قبلی خود فقط ارتقاهای جزئی دارد، اما انتخاب تراشه های توانمند اینتل یا AMD و افزایش مفید عمر باتری برای تازه واردان کافی است تا آن را نسبت به سرفیس لپ تاپ 3 انتخاب کنند.

Best Business Laptop

می توانید یک بار دیگر بین مدل های 13.5 و 15 اینچی یکی را انتخاب کنید که هر دو از صفحه نمایش لمسی عالی بهره مند هستند. در برخی از مدل‌های 13.5 اینچی، پارچه‌ی صاف آلکانتارا، تجربه ممتاز را به ارمغان می‌آورد.

با این حال، این یک ارتقاء بسیار محتاطانه از سوی مایکروسافت است. ما هنوز منتظر یک طراحی به روز هستیم، بنابراین باید به حاشیه های بزرگ بسنده کنید.

نویسنده : نسرین توانا

نسرین تواناعلمی مدیر اجرایی مشهدکالا، فارغ التحصیل مهندسی متالورژی و علاقمند به حوزه روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ است و به تازگی به واسطه زمینه فعالیت فروشگاه اینترنتی مشهدکالا به آی تی و تکنولوژی نیز علاقمند شده است.

techadvisor

نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
میهمان
1403/03/22 13:46
کروم بوک های سامسونگ عالین
آخرین مقالات
MSI Gaming Arena 2024: رقابت‌های جهانی Dota 2 پنج شنبه 12 مهر 1403 ساعت 10:04

مسابقات MSI Gaming Arena (MGA) 2024 یکی از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های بین‌المللی بازی Dota 2 است که توسط شرکت MSI برگزار می‌شود. این رویداد هیجان‌انگیز با شرکت تیم‌های برتر از کشورهای آسیایی مانند تایلند، ...

بهره‌وری بیشتر از لپ تاپ گیمینگ MSI: نکات و ترفندها چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 12:29

لپ تاپ‌های گیمینگ MSI به دلیل طراحی پیشرفته، عملکرد عالی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای گیمرها تبدیل شده‌اند. اما برای بهره‌وری بیشتر از لپ تاپ گیمینگ MSI و استفاده به...

بهترین تولید کننده تصاویر هوش مصنوعی: MSI AI Artist دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 12:38

نیازی نیست نگران باشید، MSI یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی رایگان به نام MSI AI Artist ارائه می‌دهد. برای استفاده از آن نیازی به اتصال به شبکه ندارید و تمامی خلقیات شما به‌صورت ایمن در دستگاه‌های خودت...

بهترین دستیار هوش مصنوعی، MSI AI Engine یکشنبه 8 مهر 1403 ساعت 16:29

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل شده است. کاربران فقط کافی است یک فرمان ساده تایپ کنند و سپس تصاویر، مقالات، موسیقی و حتی ویدیو ایجاد کنند. این قابلیت برای افرادی که در زمین...

TPM 2.0 چیست و چگونه در مادربرد خود آن را فعال کنیم؟ شنبه 7 مهر 1403 ساعت 13:35

TPM (Trusted Platform Module) یک تکنولوژی امنیتی است که به صورت یک تراشه فیزیکی بر روی مادربرد یا به عنوان یک ماژول جداگانه وجود دارد. این تراشه وظیفه دارد داده‌های مهم و حساس مانند کلیدهای رمزنگاری، ...

نرم‌افزار MSI Dragon Center شنبه 7 مهر 1403 ساعت 11:12

نرم‌افزار MSI Dragon Center یکی از قدرتمندترین ابزارها برای مدیریت و بهینه‌سازی سیستم‌های مجهز به محصولات شرکت MSI است. این نرم‌افزار امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند عملکرد ...

معرفی نرم‌افزار MSI True Color و ترفندهایی برای بهبود کیفیت تصویر چهارشنبه 4 مهر 1403 ساعت 11:07

نرم‌افزار MSI True Color یکی از بهترین ابزارها برای تنظیم کیفیت تصویر و بهینه‌سازی تجربه بصری در لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای MSI است.

رونمایی MSI از نسخه کارت گرافیک RTX 4070 SUPER Gaming World of Warcraft سه شنبه 3 مهر 1403 ساعت 12:31

MSI GeForce RTX 4070 SUPER در این نسخه ویژه، از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند NVIDIA DLSS 3.0 و Ray Tracing بهره می‌برد. این فناوری‌ها تجربه‌ی بصری بازی‌ها را به سطح جدیدی می‌رسانند و امکان نمایش جزئیات...

راهنمای جامع بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال 2024 سه شنبه 3 مهر 1403 ساعت 11:23

در سال 2024، لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قدرت پردازشی بالا و ویژگی‌های چشمگیر وارد بازار شده‌اند. هر ساله برندها سعی می‌کنند با به‌روز رسانی‌های جدید و امکانات بهتر، بهترین تجربه گیمینگ را برای کاربران فراهم...

پردازنده‌های Intel : رفع ابهام از نام‌های پیچیده محصولات Intel دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 13:26

به عنوان یکی از پیشتازان بازار پردازنده‌ها، اینتل ® مجموعه‌ای از پردازنده‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد که برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ در صنایع و کاربردهای مختلف ایده‌آل هستند.

خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس:‌قدرت بی‌نظیر برای گیمرهای حرفه ای دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 09:25

ایسوس در سال 2024 نیز مانند سال‌های قبل با ارائه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، کروم‌بوک‌ها، اولترابوک‌ها و دستگاه‌های 2 در 1، انتخاب‌های متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایس...

پردازنده‌های AMD : رفع ابهام از نام‌های پیچیده محصولات AMD پنج شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 14:53

پردازنده (CPU) قلب هر سیستم است. انتخاب اشتباه یک پردازنده AMD می‌تواند تجربه کار با ورک‌استیشن را خراب کند. بنابراین، باید قبل از خرید لپ‌تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ جدید، سیستم نام‌گذاری AMD را به خوبی د...

قدرت و پایداری در گیمینگ: راهنمای خرید لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پنج شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 11:38

با توجه به رشد سریع تکنولوژی و افزایش محبوبیت بازی‌های کامپیوتری، انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب به یک چالش مهم برای گیمرها تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی بهترین لپ تاپ‌های ...

معرفی ۳ لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و برتر - تابستان 2024 دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 10:21

خرید یک لپ تاپ گیمینگ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا بازی‌های ویدیویی نیازهای خاص و زیادی دارند. اولین و مهم‌ترین نکته این است که باید به دنبال سیستمی با پردازنده‌ی قدرتمند (CPU)، کارت گرافیک مجزا (GPU) و...

راهنمای جامع خرید لپ‌تاپ گیمینگ Lenovo: تجربه نهایی برای گیمر های حرفه ای یکشنبه 25 شهریور 1403 ساعت 15:55

قبل از اینکه مستقیماً به سراغ بررسی لپ‌تاپ‌های جدید بروید، می‌توانیم انتخاب‌ها را محدود کنیم و سیستم‌هایی را که به آن‌ها نیازی ندارید حذف کنیم. بودجه، کاربرد لپ‌تاپ و محل استفاده از آن تعیین می‌کنند ک...

لپتاپ لنوو گیمینگ 3: ترکیب بی همتای سرعت و عملکرد شنبه 24 شهریور 1403 ساعت 14:57

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مزایای لپ تاپ لنوو گیمینگ 3 خواهیم پرداخت و همچنین دلایلی که این دستگاه را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید ت...

انتخاب حرفه‌ای‌ها: لپ تاپ استوک گیمینگ با قیمت اقتصادی چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 13:55

لپ‌تاپ استوک به لپ‌تاپ‌هایی گفته می‌شود که قبلاً توسط یک کاربر دیگر استفاده شده و سپس به بازار بازگشته‌اند. این لپ‌تاپ‌ها ممکن است به دلایل مختلفی به فروشگاه بازگردانده شده باشند. از جمله دلایلی که می...

نبرد با مشکلات بی‌سیم: راهنمای جامع تشخیص و تعمیر بلوتوث و وای‌فای لپ‌تاپ‌ها سه شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 16:10

خرابی بلوتوث و وای‌فای در لپ‌تاپ‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کند. با تشخیص صحیح و تعمیر به موقع این مشکلات، می‌توان از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرد.

راهنمای جامع تعمیر هارددیسک یا اس اس دی در لپ‌تاپ‌ها دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 13:37

هارد دیسک یا SSD یکی از مهم‌ترین قطعات لپ‌تاپ است که وظیفه ذخیره‌سازی اطلاعات را بر عهده دارد. بدون این قطعه، عملاً سیستم عامل و نرم‌افزارهای مختلف نمی‌توانند اجرا شوند. علائم خراب شدن هارد دیسک یا SS...

خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
لپ تاپ
موبایل
لوازم جانبی
کامپیوتر و قطعات
لوازم اداری
کنسول و تبلت